اس ام اس های خنده دار
فانوس عشق

به نام مکانیک قلب های تصادفی

شانس یکبار در خونه ادم رو میزنه

ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره

بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد میاد تو !

اینه زندگی ما !

.

.

.

از کنار هیچ پیرزنی بی تفاوت نگذر شاید زلیخای آینده تو باشد !

.

.

.

والمنتخبین فی رجال هذه کت و الشلوار !

و هن نساء هما لا ینتخبون ۵۰۰  لباس فی الکمد !

(و برای مردان آپشنی قرار دادیم به نام کت‌شلوار در حالی که

زنان تا روز قیامت از خود می‌پرسند حالا چی بپوشند ! )

.

.

.

دو خصوصیت فقط و فقط تو رانندگی بانوان دیده میشه

۱ – راه نمیرن !

۲ – راه نمیدن !

.

.

.

درخواست حیف نون از نامزدش !

مرا دوست بدار  اندکی ، ولی خَرَکی !

.

.

.

پس از دستگیری افراد ریگی، دارن دنبال افراد ریقی می گردن

تا چند روز خودتو نشون نده !

.

.

.

 

خسیسه از یکی میپرسه چیکار میکنید که زنهاتون دوستون دارن؟!!

میگه مثلا وقتی داره ظرف میشوره بغلش میکنم نازش میکنم بوسش میکنم

خسیسه میگه شیرم همینجوری باز !!؟

.

.

.

بی شعوری یعنی :

لطف دیگران را وظیفه ی آنان پنداشتن

پس بدون که بی شعور فحش نیست !

بیشعور !

.

.

.

غضنفر به زنش :

من چشم میزارم ، تو برو گم شو !

.

.

.

شعبده باز با کلک از کلاهش خرگوش در میاره

من هنوز از قلبم توئه گوساله رو نتونستم در بیارم !

.

.

.

پسر :

من اندازه ساسان مایه دار نیستم مثل اون بنز ندارم

اما عاشقتم

دختر:

من هم عاشقتم

داشتی می گفتی ساسان دیگه چی ها داره!؟

.

.

.

یه مثل قدیمی هست که میگه

لذتى که در ۱۰شدن امتحان با تقلب هست

در ۲۰شدنش بدون تقلب نیست !

 

.

.

.

غضنفر تو آسفالت تور پهن میکنه تا ماهی بگیره !

بهش میگن آخه تو چقد خری !

میگه من خر ، من نفهم  من گاو !

این حیف نون چی !؟

۲ ساعته وایساده از من ماهی بخره !

.

.

.

هر چقدر هم هویج می خورم باز هم چشم دیدن آدم بی معرفت رو ندارم !

.

.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:اس ام اس های خنده دار,ساعت 15:30 توسط محیا| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ